در جنگ تحمیلی سوم هیچ پدیده بی‌بنزینی رخ نداد/کاهش ۴۰ درصدی صف‌های بنزین در کمتر از ۲۴ ساعت+ فیلم

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: در طول جنگ، میزان فرآورده ارسالی به تهران و البرز چنان زیاد بود که برخی جایگاه‌ها اعلام کردند مخازن پر است و احتیاجی به سوخت ندارند   باشگاه خبرنگاران جوان؛ محبوبه کباری – رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور، در تشریح اقدامات صورت‌گرفته برای مدیریت سوخت‌رسانی در دوران جنگ […]