انتقاد از بی اعتنایی مسئولان به واکسیناسیون پرسنل جایگاههای سوخت

رئیس صنف جایگاههای سوخت کشور گفت: بی اعتنایی مسئولان به واکسیناسیون پرسنل جایگاههای سوخت اعتراض این قشر و خانواده های ایشان را در پی داشته است و ادامه این بی توجهی را نمی پذیریم. اسدالله قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران سوخت کشور در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت: جایگاههای سوخت آسیبهای زیادی از بابت کرونا متحمل […]