تشکیل ستاد بحران برای تسریع در روند حل مشکل جایگاه‌ها

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت در گفت‌وگو با ایلنا:

تشکیل ستاد بحران برای تسریع در روند حل مشکل جایگاه‌ها/همکاری مردم خوب است

تشکیل ستاد بحران برای تسریع در روند حل مشکل جایگاه‌ها/همکاری مردم خوب است

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت با بیان اینکه ما با جدیت پیگیر بازگشت به مدار جایگاهها هستیم، خاطرنشان کرد: ستاد بحران تشکیل شده و تلاش می شود که در اسرع وقت مشکل برطرف شود.

امین رضانواز در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به آخرین اخبار از وضعیت جایگاهها اظهار داشت: با توجه به اینکه به لحاظ سخت افزاری باید تعییراتی در سیستم جایگاهها صورت گیرد روند به کندی انجام میشود.

وی درباره زمان وارد مدار شدن کامل جایگاهها گفت: با توجه اینکه موضوع مربوط به کل گستره کشور فعلا پیش بینی دقیقی نمی توان داشت.

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت تصریح کرد: اکنون ۴۰ درصد جایگاهها وارد مدار شده اند.

وی گفت: ما از شرکت ملی پخش خواسته ایم که بازگشت جایگاهها در تمام کشور به صورت یکسان صورت گیرد و عدالت در کل کشور برقرار شود.

رضانواز با بیان اینکه ما با جدیت پیگیر بازگشت به مدار جایگاهها هستیم، خاطرنشان کرد: ستاد بحران تشکیل شده و تلاش می شود که در اسرع وقت مشکل برطرف شود.

وی درباره فراهم شدن امکان سوختگیری با کارت گفت: فعلا تعداد کمتر از انگشتان دو دست جایگاه به صورت آزمایشی و تستی امکان تحویل با کارت هوشمند را دارند.

سخنگوی صنف جایگاههای سوخت یادآور شد: مردم همکاری خوبی داشته اند و هیچگونه تشنچ و ازدحام آزاردهنده ای در سطح جایگاهها مشاهده نشده است.

وی یادآور شد: مردم با مراجعه به سایت www.niopdc.ir و irfsu.ir از آمار و کد جایگاههای در دسترس مطلع شوند.

انتهای پیام/

ستادتشکیلبحرانکارت هوشمندجایگاهها